Vacatures bediende

Mechanieker - wagenpark

man, write, plan-593333.jpg

Mechanieker - wagenpark

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

  • Het technisch onderhoud van het machine- en wagenpark

    Onderhoud

    • Verricht zelfstandig het nodige onderhoud aan het volledige machine- en wagenpark.

     

    Reparaties

    • Signaleert gebreken en voert preventief noodzakelijke reparaties uit ter voorkoming van mogelijke storingen.

     

    Storingen

    • Verhelpt hydraulische, elektrische of mechanische storingen bij machines en zorgt ervoor dat deze snel weer inzetbaar zijn.

     

     Voorraadbeheer

    • Legt zorgvuldig vast welke materialen zijn gebruikt en bespreekt het gewenste voorraadniveau.

Functievereisten

  • MBO-3 allround monteur of vergelijkbaar;
  • Goed technisch inzicht en is praktisch ingesteld;
  • Beheersing van de Nederlands in woord en geschift.
  •  

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Coördinerende Planner NL/ENG

man, write, plan-593333.jpg

Coördinerende Planner NL/ENG

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

  • De Planner houdt toezicht op en is verantwoordelijk voor het gehele planningsproces.
  • De Planner coördineert de inzet van de medewerkers, huisvestiging, transport en zorgt ervoor dat de bedrijfsdoelstellingen op een kosteneffectieve manier worden bereikt, in overeenstemming met de organisatorische- en wettelijke vereisten.

     

  • Planning

    • Dagdagelijks plannen van mensen voor onze klanten;
    • Dagdagelijks plannen van vervoer, bedrijfsmiddelen en verblijf voor onze medewerkers;
    • Oplossen van calamiteiten in de planning;
    • Rapporteren van afwijkingen in de planning versus behoefte;
    • Afstemmen van de planning met de diverse stakeholders/ belanghebbenden.

     

    Communicatie opdrachtgevers

    • Bespreekt met de opdrachtgever de definitieve planning;
    • Bespreekt afwijkingen in de planning;
    • Lost calamiteiten in de planning op.

     

    Communicatie medewerkers

    • Doorgeven van de planning;
    • Bouwt een band op met de medewerkers zodat deze klaar staan in geval van calamiteiten;
    • Is op de hoogte van excessen die in de operatie zijn ontstaan (mens en middelen) en lost deze op om hinder in de volgende dienst te voorkomen;
    • Zorgt ervoor dat medewerkers antwoorden krijgen op vragen. Weet hiervoor de juiste afdelingen te raadplegen.

     

    Administratieve borging

    • Registratie Check-in at work;
    • Vastleggen van de juiste planstatus voor de medewerker in MSF.

Functievereisten

  • MBO werk- en denkniveau (richting logistiek / productie/ transport)
  • Meerdere jaren relevante werkervaring
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift en Duits en Frans in woord
  • Analytisch, cijfermatig sterk, stressbestendig, snel en ad hoc kunnen schakelen
  • Communicatief vaardig met een positieve drive.
  • Creatief oplossend vermogen, een teamspeler.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het werken in een dynamische en hectische werkomgeving.

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Calculator grondreiniging

man, write, plan-593333.jpg

Calculator grondreininging

Regio Genk

Functieomschrijving

  • Is verantwoordelijk voor het screenen van inkomende offertes.
  • Behoudt overzicht op de inkomende vragen en dient deze tijdig te beantwoorden.
  • Pleegt overleg met de Manager Treatment & Valorisation wanneer noodzakelijk.
  • Screent alle inkomende vragen op volledigheid en vervolledigt indien nodig.
  • Is in staat om ganse projecten (bodemsaneringsprojecten) door te nemen en hieruit de essentie te distilleren ter opmaak van een verwerkingsprijs.
  • Maakt in overleg met hoofd commerciële dienst de feitelijke offerte.
  • Staat in voor de aanvraag en het beheer van officiële aanbestedingsdocumenten, ondersteund door en/of door medewerking van de andere commerciële collega’s.
  • Staat in voor het uittypen van offertevragen en het beheer van ERP.
  • Is verantwoordelijk voor het verzenden van de offertes/vrachtdocumenten naar de klanten.
  • Ontvangt de bestellingen en loodst deze door naar de betrokken personen i.v.m. planning en ontvangst van het bestelde project.
  • Behandeling van functie specifieke facturen.

Functievereisten 

  • Ervaring in de sector en/of in de aannemerij is vereist
  • Basiskennis chemie
  • B-VCA
  • Sterk besef van verantwoordelijkheid en constructief kritische ingesteldheid is noordzakelijk
  • Stipt en nauwkeurig werken is primordiaal
  • Communicatieve vaardigheden (telefonisch en schriftelijk) zijn eveneens essentieel
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Achtergrondkennis en/of affiniteit met boekhouding is een pluspunt
  • Kennis van de Franse en/of Engelse taal is een pluspunt
  • Kennis ERP 

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Weegbrug bediende

man, write, plan-593333.jpg

Weegbrug bediende

Regio Genk

Functieomschrijving

  • Staat in voor het in- en uitwegen van vrachtwagens.
  • In samenwerking met de terreinverantwoordelijke ga je de los- en laadlocaties toewijzen.
  • Je onderneemt de ,odige stappen bij aanvoer van “gevaarlijke” ladingen.

Functievereisten 

  • Ervaring in een administratieve – coördinerede rol is vereist
  • Ervaring in de sector en/of in de aannemerij is vereist
  • Sterk besef van verantwoordelijkheid en constructief kritische ingesteldheid is noordzakelijk
  • Stipt en nauwkeurig werken is primordiaal
  • Communicatieve vaardigheden (telefonisch en schriftelijk) zijn eveneens essentieel
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Achtergrondkennis en/of affiniteit met boekhouding is een pluspunt
  • Kennis van de Franse en/of Engelse taal is een pluspunt
  • Kennis Vario is een pluspunt
  • Kennis Presta-S is een pluspunt

Profiel

  • Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitwegen van de vrachtwagens en controleert de daarbij behorende vrachtdocumenten.
  • Je neemt telefoons op en verbind door naar de juiste afdeling.
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan waar het nodig is.
  • Kwaliteitsproblemen melden bij de QHSE manager

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

HR Operations Employee

man, write, plan-593333.jpg

HR Operations Employee

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

Jij zorgt ervoor dat onze directe-medewerkers een goede start kunnen maken in Nederland en zorgeloos hun opdracht kunnen aanvaarden. Jij zorgt voor een onbezorgd verblijf in Nederland en voor een onbezorgde start op het werk. Om dit voor elkaar te krijgen zorg jij ervoor dat elke handeling correct wordt verwerkt in het systeem.

Functievereisten 

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met HR administratie
  • Kennis van de uitzendbranche is een pre;
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift;

Profiel

  • Plannen en organiseren: Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde tijd, acties en middelen aangeven om bepaalde doelen te kunnen bereiken.

 

  • Voortgangsbewaking: Opstellen en bewaken van procedures om de voortgang van taken of activiteiten van medewerkers en van de eigen taken en verantwoordelijkheden te bewaken en zeker te stellen.

 

  • Probleemanalyse: Signaleren van problemen; herkennen van belangrijke informatie; verbanden leggen tussen gegevens. Opsporen van mogelijke oorzaken van problemen; zoeken naar ter zake doende gegevens.

 

  • Resultaatgerichtheid: Het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Management Assistant

man, write, plan-593333.jpg

Management Assistant

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

Draagt zorg voor de uitvoering van het Office Management door een optimale ondersteuning te bieden aan de CEO.

Functievereisten 

  • Afgeronde HBO Opleiding Management Support/ Secretaresse of vergelijkbaar;
  • 3-5 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare rol;
  • Is dienstverlenend ingesteld;
  • Kan zelfstandig werken;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Kennis van MSF;
  • Kennis van de uitzendbranche is een pre.

Profiel

Management ondersteuning

  • Assisteert de CEO door hem administratieve werkzaamheden uit handen te nemen;
  • Screenen en afhandelen van inkomende email en post ter ontlasting van de CEO;
  • Plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen;
  • Verzorgen van correspondentie.

 

Facilitaire zaken

  • Organiseert geplande zakenreizen;
  • Organiseert op verzoek personeelsbijeenkomsten;
  • Helpt mee bij het organiseren van teamactiviteiten;
  • Is mede verantwoordelijk voor het bestellen van geschenken van de directe werknemers;
  • Zorgt voor de aanwezigheid van facilitaire producten (inventaris, kantoorartikelen, kantine);
  • Zorgt ervoor dat netheid en orde wordt uitgestraald binnen het gebouw (clean desk policy, opgeruimde kantine ed.)

Borgen van administratieve procedures

  • Borging van de administratieve processen binnen de diverse afdelingen;
  • Ondersteuning bij de uitvoering van de administratieve processen;

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Senior Assistant Financial Controller

man, write, plan-593333.jpg

Senior Assistant Financial Controller

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

Als Senior Assistant financial controller ben je onderdeel van een enthousiast en hardwerkend team. Je rapporteert aan de Financial Controller. De Finance afdeling bestaat uit payroll, financial adminsitration and Finance Controll. De afdeling Finance leveren als business partner support aan alle entiteiten binnen de onderneming.

Functievereisten 

  • Minimaal een financiële – administratieve HBO opleiding of een SPD opleiding afgerond hebt;
  • Minimaal 10 jaar werkervaring hebt opgedaan in een vergelijkbare rol;
  • Boekhoudkundig sterk;
  • Analytisch en accuraat werkt;
  • Hoge eisen aan kwaliteit van je werk stelt;
  • Zelfstandig kan werken;
  • Vaardig bent in Excel, kennis van Navision/Business Central is een pré.
  • Werken in een enthousiast en gedreven team dat openstaat voor continu verbeteren.

Profiel

  • Plannen en organiseren: Op effectieve wijze doelen en prioriteiten bepalen en benodigde tijd, acties en middelen aangeven om bepaalde doelen te kunnen bereiken.

 

  • Voortgangsbewaking: Opstellen en bewaken van procedures om de voortgang van taken of activiteiten van medewerkers en van de eigen taken en verantwoordelijkheden te bewaken en zeker te stellen.

 

  • Probleemanalyse: Signaleren van problemen; herkennen van belangrijke informatie; verbanden leggen tussen gegevens. Opsporen van mogelijke oorzaken van problemen; zoeken naar ter zake doende gegevens.

 

  • Resultaatgerichtheid: Het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Planner NL/FR

man, write, plan-593333.jpg

Planner NL/FR

Regio NL – Stramproy

Functieomschrijving

De planner houdt toezicht op en is verantwoordelijk voor het gehele planningsproces binnen de onderneming. De planner coördineert de inzet van de medewerkers en zorgt er daarnaast voor dat de bedrijfsdoelstellingen op een kosteneffectieve manier worden bereikt, in overeenstemming met de wettelijke vereisten. Ook analyseert de planner het bestaande proces om knelpunten in de activiteiten te lokaliseren en naar aanleiding daarvan verbetering te implementeren.

Functievereisten 

  • HBO werk- en denkniveau (richting logistiek / productie/ transport)
  • Meerdere jaren relevante leidinggevende werkervaring
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Analytisch, cijfermatig sterk, stressbestendig, snel en ad hoc kunnen schakelen
  • Communicatief vaardig met een positieve drive.
  • Creatief oplossend vermogen, een teamspeler.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het werken in een dynamische en hectische werkomgeving.

Profiel

Opstellen en bewaken van procedures om de voortgang van taken of activiteiten van medewerkers en van de eigen taken en verantwoordelijkheden te bewaken en zeker te stellen.

  • Klantgerichtheid: Onderzoeken van wensen en behoeften van de klant en hiernaar handelen. Anticiperen op behoeften van klanten. Hoge prioriteit geven aan servicebereidheid en klanttevredenheid.
  • Probleemanalyse: Signaleren van problemen; herkennen van belangrijke informatie; verbanden leggen tussen gegevens. Opsporen van mogelijke oorzaken van problemen; zoeken naar ter zake doende gegevens.
  • Stressbestendigheid: Effectief blijven presteren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of tegenspel.
  • Resultaatgerichtheid: Het actief gericht zijn op het behalen van resultaten en doelstellingen en de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Ingenieur elektromechanica

man, write, plan-593333.jpg

Ingenieur elektromechanica

Regio Maaseik

Functieomschrijving

We zijn opzoek naar een ingenieur elektromechanica ter ondersteuning van ons team. Hierbij zal je hoofdzakelijk concepten van nieuw te ontwerpen machines alsook andere producten opzetten en uitwerken.

Functievereisten 

  • Opzetten van concepten van nieuw te ontwerpen machines en andere producten.
  • Het opzetten en uitwerken van mechanische projecten.
  • Je bent projectleider van je eigen kleine/ grote projecten en volgt dit van A-Z op. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, vernieuwing en verbetering van je project(en).
  • Het bijwonen van een dagelijks en/of wekelijkse planningsvergadering.
  • Informeren van en overleggen met projectleiders en andere betrokkenen.
  • Andere taken zoals technisch advies, ontwerpvoorstellen, berekeningen maken…

Profiel

  • Afstudeerrichting: bachelor in elektromechanica of master industriële wetenschappen (of een richting die gelijkaardig is aan deze).
  • Ervaring (+- 10 jaar) als tekenaar;
  • Ervaring met 3D- tekenprogramma;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je kan zelfstandig werken;
  • Je bent sterk in communicatie;
  • Je houdt van uitdagingen en hebt een goed aanpassingsvermogen;
  • Je kan stresserende situaties en druk aan.

Aanbod

  • Als bediende geniet je van een glijdend uurrooster wat zorgt voor een goede work-life balance.
  • Wij werken 40 uren per week, dit zorgt voor 1 ADV- dag per maand.
  • Onze werkdagen zijn van maandag – vrijdag. 
  • Je ontvangt maaltijdcheques
  • Je ontvangt een competitief loon.
  • We zetten het collectief verlof in met ons allen op verplaatsing. Het kerstfeestje organiseren we op het bedrijf zelf!
  • Ons bedrijf is gelegen in Maaseik. Dit is een filevrije omgeving met veel natuur. 

Voeg je koptekst tekst hier toe

Calculator - tekenaar

man, write, plan-593333.jpg

Calculator-Tekenaar

Regio Maaseik

Functieomschrijving

We zijn opzoek naar een calculator-tekenaar ter ondersteuning van ons team. Je zal instaan voor het opzetten en uitwerken van mechanische projecten.

Functievereisten 

  • Op basis van de benodigde projectgegevens bepaal je de kostprijzen en maak je een gedetailleerde voorcalculatie van het project.
  • Je werkt prijsoffertes gedetailleerd uit.
  • Je houdt de opvolging van de verschillende offertes nauwkeurig bij. 
  • Je wordt van je eigen projecten projectleider. Je volgt je project telkens van A-Z op en onderneemt actie waar nodig.
  • Je hebt ervaring als tekenaar in de metaalsector
  • Je ontwerpt tekeningen aan de hand van een probleem van de klant.
  • Klantencontact.

Profiel

  • Je bent opzoek naar een uitdagende en afwisselde job in een familiale omgeving.
  • Je bent leergierig.
  • Je hebt kennis van de algemene metaalsector en/ of machinebouw.
  • Je hebt een sterke affiniteit met cijfers.
  • Een goed praktisch en technisch inzicht is een must.
  • Je beschikt over analytische en organisatorische vaardigheden.
  • Je werkt doortastend en resultaatsgericht.
  • Je hebt enige ervaring met tekenprogramma’s: Autocad, Inventor, Solid works

Aanbod

  • Als bediende geniet je van een glijdend uurrooster wat zorgt voor een goede work-life balance.
  • Wij werken 40 uren per week, dit zorgt voor 1 ADV- dag per maand.
  • Onze werkdagen zijn van maandag – vrijdag. 
  • Je ontvangt maaltijdcheques
  • Je ontvangt een competitief loon.
  • We zetten het collectief verlof in met ons allen op verplaatsing. Het kerstfeestje organiseren we op het bedrijf zelf!
  • Ons bedrijf is gelegen in Maaseik. Dit is een filevrije omgeving met veel natuur. 

Calculator - werkvoorbereider

man, write, plan-593333.jpg

Calculator-werkvoorbereider

Regio Maaseik

Functieomschrijving

We zijn opzoek naar een calculator- werkvoorbereider ter ondersteuning van ons team. Hierbij zal je enerzijds de technische aspecten van lopende projecten opvolgen en ondersteuning geven bij het uitvoeren van projecten. Anderzijds zal je prijsoffertes opmaken voor en in contact staan met de klant.

Functievereisten 

  • Op basis van de benodigde projectgegevens bepaal je de kostprijzen en maak je een gedetailleerde voorcalculatie van het project.
  • Je werkt prijsoffertes gedetailleerd uit.
  • Je houdt de opvolging van de verschillende offertes nauwkeurig bij. 
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden van alle werkzaamheden.
  • Je bepaalt de meest effectieve werkmethodes.
  • Klantencontact.

Profiel

  • Je bent opzoek naar een uitdagende en afwisselde job in een familiale omgeving.
  • Je bent leergierig.
  • Je hebt kennis van de algemene metaalsector en/ of machinebouw.
  • Je hebt een sterke affiniteit met cijfers.
  • Een goed praktisch en technisch inzicht is een must.
  • Je beschikt over analytische en organisatorische vaardigheden.
  • Je werkt doortastend en resultaatsgericht.

Aanbod

  • Als bediende geniet je van een glijdend uurrooster wat zorgt voor een goede work-life balance.
  • Wij werken 40 uren per week, dit zorgt voor 1 ADV- dag per maand.
  • Onze werkdagen zijn van maandag – vrijdag. 
  • Je 9ontvangt maaltijdcheques
  • Je ontvangt een competitief loon.
  • We zetten het collectief verlof in met ons allen op verplaatsing. Het kerstfeestje organiseren we op het bedrijf zelf!
  • Ons bedrijf is gelegen in Maaseik. Dit is een filevrije omgeving met veel natuur. 

Sales Planner NL/FR

man, write, plan-593333.jpg

Sales Planner NL/FR

Regio Zonhoven

Functieomschrijving

Voor een bedrijf gespecialiseerd in hernieuwbare energie zijn wij op zoek naar een Sales Planner NL/FR. Je staat in voor:

  • Je bent communicatief vlot in het Nederlands en Frans, zowel gesproken als in schriftelijke communicaties.
  • Je hebt commerciële flair en durf en bezit een gezonde dosis overtuigingskracht.
  • Je bent een dynamisch persoon en werkt graag met collega’s samen.
  • Ervaring in de energiesector / energiecontracten is een pluspunt

Profiel

  • Je hebt genoten van een commerciële opleiding of gelijkwaardig door ervaring
  • Je kan vlot overweg met MS office, kennis van een CRM pakket is een pluspunt
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken

Aanbod

  • Uitdagende en gevarieerde functie
  • Werkzekerheid binnen een groeiend bedrijf
  • Een vast voltijds contract
  • Aantrekkelijk loon
  • Extralegale voordelen

Accountmanager bedrijfsopleidingen

man, write, plan-593333.jpg

Accountmanager bedrijfsopleidingen

Regio Genk 

Functieomschrijving

Takenpakket

Competentieontwikkeling en opleiding boeit jou. Enerzijds als business developer bestaat je hoofdtaak uit het samenstellen en ontwikkelen van een open opleidingsaanbod en anderzijds bezoek je als accountmanager bedrijven en organisaties (profit/non-profit/social profit) die behoefte hebben aan op maat uitgewerkte opleidingstrajecten en zoek je samen met hun naar het ideale programma en docent.

  • Je volgt de nieuwe trends en ontwikkelingen in welomschreven sectoren
  • Je ontwikkelt nieuwe korte opleidingen die dienen voor de B2B markt. Je werkt hiervoor nauw samen met collega’s
  • Je bezoekt bedrijven en organisaties i.h.k.v. maatopleidingen en – trajecten
  • Je maakt offertes voor maatopleidingen en -trajecten
  • Je herbekijkt het bestaande opleidingsaanbod op de B2B markt
  • Je bouwt relaties op met het bedrijfsleven.
  • Je sluit samenwerkingsakkoorden af of werkt samen met sectorfondsen, beroepsorganisaties, (inter)professionele organisaties en collega-opleidingsverstrekkers.
  • Je selecteert de juiste trainers voor je open trainingen en maatopleidingen
  • Je hebt dagelijks contacten met trainers, klanten en partnerorganisaties om ons aanbod te optimaliseren en verder uit te bouwen.
  • Je bepaalt de inschrijvingsprijs en opstartnormen voor je trainingen
  • Je werkt tenders uit binnen jouw specialisatiedomein
  • Je werkt om commerciële targets te halen
  • Je bepaalt (in samenwerking met de marketeer) de doelgroep en de manier om deze doelgroep te bereiken
Profiel 
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een B2B omgeving
  • Je neemt initiatief en legt makkelijk contacten
  • Je hebt een sterk analytisch denkvermogen
  • Je bent creatief en wil graag nieuwe marktthema’s onderzoeken en uitwerken
  • Je bent communicatief zeer vaardig, zowel mondeling als schriftelijk

Aanbod

  • Wij bieden je een voltijdse job binnen een organisatie met een duidelijke visie en een ambitieuze strategie
  • Je kan rekenen op een functie met veel afwisseling waarin je dagelijks nieuwe uitdagingen en de vrijheid krijgt om je ondernemersschap en creativiteit te tonen
  • Een competitief salarispakket met een flexibel voordelenplan en de klassieke extralegale voordelen
  • Bedrijfswagen
  • Je maakt deel uit van een gemotiveerd team van gedreven collega’s

 

Over ons

" What you see, is what you get, ik draai niet rond de pot, eerlijkheid en transparantie draag ik hoog in het vaandel!"
Sanne Vandeweyer
"Met een positieve mind de dag beginnen, ik ben een doorzetter en vind oprecht zijn enorm belangrijk!"
Heidi Janssen